vlog de calatorie

Paradisul nostru privat in Coron

Dupa cateva zile intense de tururi programate cu agentiile de turism din zona, am hotarat sa inchiriem o barca si sa hoinarim prin plajele zonei.

Planul initial a fost sa mergem de pe o insula pe alta si sa stam cat vrem noi. Dupa ce am ajuns pe prima insula – Dream island, si am vazut cat de frumos este si cat de bine este sa ai plaja doar pentru tine, am ramas toata ziua aici.

De dimineata, inainte sa plecam, am facut piata si ne-am luat o gramada de bunatati pe care oamenii cu barca ni le-au gatit si am facut un adevarat festin. Aici pe plaja ne-am intalnit cu alti trei romani care faceau un tur privat prin mai multe insule si ramaneau si peste noapte.

A doua zi am vizitat in acelasi stil o alta plaja si atrasi de frumusetea locului nu ne-am mai miscat de acolo plus ca ne-am imprietenit cu o tipa din Australia si povestile despre calatorii ne-au facut sa ne simtim ca ne stim de-o viata.

Nu puteam sa ratam Barracuda Lake si pentru ca am ajuns dupa programul obisnuit de tururi am avut locul doar pentru noi si ne-am exersat backflipurile sau cel putin am incercat :)) Ultima seara in Coron a culminat cu atincerea celui mai inalt punct al orasului dupa ce am urcat gafaind cele 700 de scari si am vazut un apus superb.

Multumim Coron, vei ramane in inima noastra pentru toata viata!