vlog de calatorie el nido

El Nido tour C in the middle of the sea

Dupa ce doua zile am asteptat sa treaca ploaia, a venit timpul sa facem primul tur in El Nido. Am ales Turul C si se pare ca dupa mai multe zile fara nicio barca/tur pe mare toti turistii erau gata sa cucereasca largul marii.

Obisnuiti cu Thailanda in care de pe mal ne urcam direct in barca, aici am intrat in apa pana la gat, asa ca uzi si cu zambetul pana la urechi am plecat pe mare.

Prima oprire a fost Helicopter Island care ne-a uimit mai mult dupa ce am vazut-o din drona. Hidden Beach a fost prima oprire in care ne-am antrenat skillul de inot si fenteaza piatra ca mai apoi sa descoperim o plaja super in spatele peretilor de roci, dar plina de turisti – pentru ca taifun no fun :).

Pauza de pranz pe Star Beach (sau cunoscuta dupa un nume pe care doar cei de pe barca sitau sa-l pronunte), loc in care am descoperit un petec de plaja pe care am redenumit-o Travel N2. Mancarea preparata pe barca a fost senzationala si cred ca o sa mai auziti asta de la noi pe parcursul vlogurilor viitoare din insule.

Urmatoarea pe lista a fost Secret Beach, unde ghiftuiti si detinatori de drona am trimis-o doar pe ea sa o exploreze de sus, noi ramanand in barca.

Ultimul loc in care am oprit a fost Matinloc Shrine si se pare ca nu numai pentru noi a fost o premiera ci si pentru barcangii si spunem asta deoarece aici a inceput aventura de final a turului nostru. Nestiind cu precizie locul de patruns spre plaja au intrat cu o elicia intr-o piatra si s-a rupt; ancora au aruncat-o atat de bine incat a ramas intepenita si a trebuit sa faca cineva freedive sa o elibereze. Pentru ca in mod normal turul se incheie la ora 17 cu tine deja pe mal, ei bine, noi la ora 19 inca eram pe mare impinsi mai mult de valurile de dupa taifun si asa ca o alta barca a venit dupa noi sa ne salveze. In mijlocul marii, pe aproape intuneric si nereusind sa traversam dintr-o barca intr-alta, a trebuit sa ne bagam in apa si sa inotam pana pe cealalta. Ne-am simtit ca pe un titanic in miniatura dar salvati si uzi in continuare.

Noroc de restaurantele din El Nido ca ne-am alinat cu o pizza.

Dupa o zi aventuroasa a iesit un vlog simpatic pe care va rugam sa-l Share-uiti si sa-l Like-uiti :))

Pana data viitoare sa ne-auzim cu bine!