monkey island

Monkey Island and PhiPhi Viewpoint

Phi phi Island este insula care ne repara sufletele, ne cristalinizeaza gandurile, ne imbogateste spiritual, ne purifica si ne scoate din agitatia in care traim in ultimii ani. Este o oaza de liniste si de fericire pe care o imbratisam si o traim cat de intens putem. Suntem cazati la un resort la care poti ajunge si pleca doar cu long tail boat-ul, astfel ca in perioada petrecuta aici reusim sa savuram din plin cartile aduse cu noi, ne bucuram de soare 2-3 ore pe zi, apoi incepe ploaia 😞 – chiar si in plin varf de sezon, ploaia de vara isi face de cap aproape in fiecare zi.
In prima zi din anul 2017 ne hotaram sa inchiriem un speed boat si sa descoperim senzationalele insule care inconjoara Phi Phi Island. Pentruff o zi de plimbare full day platim aprox 8000 de baht impreuna cu inca un cuplu si vizitam Bamboo Island, Monkey Beach, Mosquito Island, Maya Bay, Viking Cave and Phi Phi Tonsai-Town.
La ora 09:00 ne preia barca de la resort si ne indreptam spre prima insula, Bamboo Island. Este o insula micuta, unde te poti retrage pentru plaja o zi intreaga, dar extrem de vizitata. Noi ajungem foarte devreme si suntem primii turisti ajunsi, suntem putin norocosi deoarece este singura insula unde asteptarile de poze versus realitate, coincid πŸ™‚ in rest, toate insulele pe care le vizitam sunt pline, pline de turisti si toate pozele si filmarile sunt cu inca 4-5 oameni necunoscuti in jurul tau 😎
Petrecem aprox 40 de minute aici si ne plecam spre Monkey beach. Initial am crezut ca o sa fie o provocare sa gasim o maimuta, doua, dar mare ne-a fost mirarea cand am observat ca insula chiar este populata de familii numeroase de maimute. Sunt jucause, obisnuite cu turistii, stau la poze, se urca pe umerii copiilor, mananca si inoata intocmai ca un om, spre deliciul turistilor facinati de aceasta plaja. Cred ca au o pasiune pentru culoarea rosie deoarce port o rochie lunga rosie si se ascund in ea, ma urmaresc, se joaca cu materialul este o placere sa le urmaresti. Cand am facut asigurarea de calatorie pentru Thalianda, persoana de la agentia prin care am achizitionat biletele de avion, cazarile si transferurile, ne-a spus ca ne recomanda sa nu plecam fara asigurare de sanatate si ne-a dat un exemplu o clienta care a fost muscata de o maimuta. Avand acest exemplu in memorie, recunosc ca am avut putina teama sa ma apropii prea mult de maimute si sa le las sa imi stea pe umeri.
Chiar daca nisipul este fin si placut la atingere si apa exceptionala pentru snorkeling, atractia insulei raman maimutele si petrecem tot timpul facand poze, filmand si explorand obiceiurile lor.
Peste aproximativ o ora plecam spre Maya Bay, insula unde a fost filmat in anul 2000 filmul “The Beach”, avandu-l ca personaj principal pe Leonardo Di Caprio. Deoarece insula are o puternica promovare asociata cu acest film, in permanenta este foarte aglomerata, cateva mii de turisti si zeci de barci la mal zilnic, cel mai bun moment de vizitat este dimineata, la ora 07:00 cand este putin mai libera. Aceasta insula face parte din Parcul National si pentru a o vizita trebuie sa platiti de persoana 400 de baht. Noi nu petrecem mult timp aici, este mult prea aglomerat, dar ne oprim cu speedboat-ul in apropiere pentru o sesiune excelenta de snorkeling. Cred ca este unul dintre cele mai bune locuri de pana acum de snorkeling, apa este foarte clara si ne ofera o vizibilitate foarte buna sa ne bucuram de o varietate bogata de pesti si corali.
Cand ne urcam in barca avem pregatit ananas rece, apa si dulciuri. Nu ne dam seama unde le-a tinut ascunse soferul pana acum, dar ne-a facut o surpriza nemaipomenita.
In drum spre Phi Phi Tonsai, admiram Viking Cave si Mosquito Island, dragut de vazut dar nu sunt spectaculoase.
Ajungem in Phi Phi si ne bucuram de o masa de pranz foarte delicioasa la un restaurant pe malul marii, direct pe nisip. Preturile la mancare si suveniruri sunt mai ridicate decat in Phuket. Multi turisti aleg sa isi achizitioneze cazare in Phi Phi, cum pocedam si noi, dar marea majoritate alege sa viziteze Phi Phi Island printr-un tur din Phuket. Noi zicem ca este un must sa petreci cel putin 4 zile in Phi Phi. Pentru noi astazi este prima zi cand exporam insula, cand am venit am mers direct la resort, care este la aprox 5 minute de mers cu barca.
Phi Phi este o oaza de energie, un vibe spectaculos si un mood de petrecere si vacanta pluteste in aer!
Ne pare rau ca nu participam la nicio petrecere Full Moon, cunoscute in Thailanda pentru party in ritm de dans pana a doua zi dimineata, dar ne retragem spre resortul nostru remote si casuta de bambus aflata la 5m de valurile marii care nu ma lasa sa adorm πŸ™‚
Inca o zi in care am explorat, am cunoscut, am zambit si am fost fericiti calatorind ia sfarsit cu o cina fascinant de gustoasa. Ador mancarea thai si ne dorim sa ne intoarceam in Thailanda chiar doar pentru mancare πŸ™‚
Urmeaza o noua zi in care Valentin isi testeaza limitele si urca pe jos prin jungla/padure pana la Phi Phi View Point.
Este un drum de aproximativ 45 de minte de urcat, din ambele parti ale insulei. Vedeti in vlog aventura si dificultatea drumului, tot ce pot sa va spun este ca merita tot efortul si ca punctul cel mai inalt din Phi Phi iti dezvaluie unde se intalnesc cele doua parti ale insulei, este un view iconic si must see in aventura thailandeza. Nu uitati sticla de apa si un partener de urcat antrenat πŸ™‚ recunosc ca eu petrec aceasta zi la plaja, nu doresc sa ii ingreunez drumul lui Valentin pana in varf 😘
Aici ia final calatoria noastra in Phi Phi Island, saptamana viitoare va povestim detalii din Krabi Island.
Ramaneti aproape, like/share si youtube subscribe vlogului nostru de calatorii.